Formy a formáty médií
Cieľom tejto úlohy je identifikovať a analyzovať rôzne formáty využiteľné v online prostredí. Využiteľnosť obrázkov, audia, videa a textov zmenila spôsob vzájomnej komunikácie, zábavy a získavania informácií. Úlohou študentov bude preskúmať a porovnať charakteristiky a účely použitia týchto formátov v digitálnom prostredí.
Časť 1
Vyberte jeden príklad z každého z nasledujúcich formátov médií:
a) Obrázok: Identifikujte aspoň tri platformy alebo webstránky, ktoré majú svoje fungovanie založené na využití obrázkov.
b) Audio: Identifikujte aspoň tri platformy alebo webstránky, ktoré majú svoje fungovanie založené na využití audio formátov.
c) Video: Identifikujte aspoň tri platformy alebo webstránky, ktoré majú svoje fungovanie založené na využití video formátov.
d) Text: Identifikujte aspoň tri platformy alebo webstránky, ktoré majú svoje fungovanie založené na využití textov.
Časť 2
Z predchádzajúcej úlohy vyberte jednu platformu alebo webstránku a spracujte krátku prezentáciu, ktorá bude obsahovať:
· históriu platformy / webstránky,
· účel použitia,
· cieľovú skupinu,
· využívaný obsah a formáty,
· využitie pre marektingovú komunikáciu firiem,
· príležitosti a hrozby pre vybranú platformu / webstránku,
· nájdite a opíšte reálne využitie vybranej platformy / webstránky,
· použite marketingovú case study alebo iný príklad z praxe.
Autor zadania:
Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA