
Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA
LinkedIn Profil: https://www.linkedin.com/in/martinkuchta/
Konzultačné hodiny:
Štvrtok 12:30-14:00
Pedagogická činnosť:
Výučba predmetov:
Marketingová komunikácia a digitálne médiá
E-business a e-commerce
Aplikácia inteligentných systémov v podnikaní
Digitálny marketing
Multimédia v obchode I.
Multimédia v obchode II.
Digitálne zručnosti v cestovnom ruchu
Aplikovaný zber dát na internete
E-commerce
Informatika
Aplikovaná informatika
Podnikanie v praxi - Digital club
Publikačná činnosť:
KUCHTA, Martin – VAŠKOVÁ, Linda – MIKLOŠÍK, Andrej. Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment. – Registrovaný: Web of Science. In The Review of Socionetwork Strategies. – [Tokio] : Springer Japan. ISSN 1867-3236, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 93-107 online. KEGA 016EU-4/2019.
MIKLOŠÍK, Andrej – KUCHTA, Martin – EVANS, Nina – ŽÁK, Štefan. Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing. In IEEE Access. – Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536, 2019, vol. 7, pp. 85705-85718 online. VEGA 1/0657/19.
STANKOVÁ, Monika – KUCHTA, Martin. Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View. In DOKBAT 2020. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. – Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020. ISBN 978-80-7454-935-9, pp. 492-499 online. VEGA 1/0657/19.
MIKLOŠÍK, Andrej – KUCHTA, Martin – ŽÁK, Štefan. Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers. – Registrovaný: Web of Science. In Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. – Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X, 2018, no. 54, pp. 117-140 online. 1-17-106-00.
MIKLOŠÍK, Andrej – KUCHTA, Martin – ŽÁK, Štefan. Monetising Content Through Delivery Of Advertisements: The Case of Ad Blockers. – Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733, 2018, vol. 8, no. 1, pp. 175-179. VEGA 1/0637/17.
Vedecko-výskumná činnosť:
PMVP I-17-106-00 Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu, zodpovedný riešiteľ: Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA
VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD.
KEGA 016EU-4/2019 Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD.